دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود
سرخط خبرها

 بازیکن آمریکایی در تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس

  • کد خبر: ۵۴۶۱۳
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
 بازیکن آمریکایی در تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس
تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با گاردی آمریکایی به توافق رسید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، داریل برایانت گارد راس ۳۱ ساله و ۱۸۷ سانتیمتری آمریکایی بازیکنی است که قرار است جانشین هارولداس ساپریکیناس لیتوانیایی در تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس شود.

این بازیکن که در ایالت متحده و در لیگ کالج‌ها برای کالج ویرجینیا بازی می‌کرده سابقه حضور در تیم‌های الشمال قطر، کلن آلمان، لوسکی صوفیه بلغارستان، منز سانا ایتالیا، پائوک سالونیکای یونان، ژولنوکی مجارستان، کاتایا فنلاند، روستاوی گرجستان و جئوس مونته ویدئوی اروگوئه را هم دارد.
 
بندری‌ها پیش از او با عمر باری هم به توافق رسیدند تا برایانت سومین بازیکن خارجی این فصل آن‌ها لقب بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->